Τεχνητή Νοημοσύνη


  • Πώς λειτουργεί ένα σύστημα διόρθωσης κειμενογράφου;
  • Πώς γίνεται η αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο;
  • Σε έναν αγώνα σκάκι μεταξύ ανθρώπου και υπολογιστή πώς σχεδιάζονται οι πιθανές κινήσεις της μηχανής;
  • Με ποιον τρόπο θα δίνατε οδηγίες σε ένα αυτοκινούμενο όχημα ώστε να διανύσει μια διαδρομή με εμπόδια;
Τα τελευταία χρόνια η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει ενταχθεί στο σχήμα της Εφαρμοσμένης Επιστήμης των Υπολογιστών λόγω των θεμάτων που πραγματεύεται και των δεξιοτήτων που αναπτύσσονται στους χώρους εφαρμογής της.
Τεχνητή Νοημοσύνη (Τ.Ν.) είναι ο τομέας της επιστήμης των υπολογιστών, που ασχολείται με τη σχεδίαση ευφυών υπολογιστικών συστημάτων, δηλαδή συστημάτων ικανών για λειτουργίες που αποδίδονται σε ανθρώπινη νοημοσύνη.
Η Τ.Ν. εμφανίζεται σε διάφορα πεδία, όπως:
  • στον προγραμματισμό ηλεκτρονικών παιχνιδιών
  • στα έμπειρα συστήματα τα οποία χρησιμοποιούνται για την λήψη αποφάσεων γύρω από ζητήματα πραγματικής ζωής, διάγνωση και θεραπεία ασθενειών
  • στην επεξεργασία φυσικών γλωσσών που βοηθά στην κατανόηση των νοημάτων μίας γλώσσας με τη χρήση μηχανών
  • στον προγραμματισμό νοήμονος συμπεριφοράς σε μηχανές με τη χρήση νευρωνικών δικτύων τα οποία προσομοιώνουν τις φυσικές συνδέσεις ενός ανθρώπινου εγκεφάλου
  • στη ρομποτική όπου προγραμματίζονται υπολογιστικά συστήματα ώστε να «βλέπουν», να «ακούν» και να «αντιδρούν» με βάση τα ανθρώπινα πρότυπα συμπεριφοράς.

Ας δούμε μερικά διαδραστικά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης στο διαδίκτυο:
Quick Draw


Δοκιμάστε να σκιτσάρετε κάτι στην οθόνη και αφήστε το Quick, Draw! να μαντέψει τι είναι.



https://magenta.tensorflow.org/assets/sketch_rnn_demo/index.html



Με το Draw Together with a Neural Network μπορείτε να σχεδιάσετε με τη βοήθεια ενός νευρωνικού δικτύου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου